úterý 5. června 2012

Masdevallia caesia Roezl 1881 SUBGENUS Masdevallia SECTION Coriaceae SUBSECTION Coriaceae [Rchb.f]Veitch 1889

Neustále dumám nad tím, jak tuto překrásnou rostlinu rozumě zavěsit - abych ji nemusel v mých nevhodných podmínkách 4x denně rosit. Ostatní masdevallie mám v květináčích a tudíž je nemusím 4x denně zalévat. Ale cca dvakrát týdně.
Takto jsem rostlinu koupil navázanou - ideálně navázaná pro pěstování ve specializovaných prostorách (ideálně - s elektronickým mlžičem:)







Nemám ani prostory ani mlžič, tak mi bylo jasné, že musím kytku dát do květináče. Moc se mi líbí způsob pěstování velkopěstírny ECUAGENERA.
Toto množství caesií bych bral :)

Nicméně se mi víc líbí množství kytek, než to samotné navázání, protože mi připadá, že se rostlina přece jen moc kroutí. Jednu dobu jsem měl caesii takto v košíku našikmo. Pak jsem se ale rozhodl, že dám přece jen rostlinu vertikálně kolmo dolů.
Vyřezal jsem do plastového květináče díru a kytku umístil do něj. Omotal jsem ji ještě kouskem pletiva z cibule (tesco).


Zdá se mi, že je rostlina takto přivázaná docela stabilně a že potrvá nějaký čas, než otvory zaplní. Vhodnost či nevhodnost ukáže však čas. Problém vidím v případném dalším prosekávání a ucpávání otvoru pro další listy.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat