neděle 28. srpna 2011

rupicoly - další rána pěstitelskému egu

Po návratu z pracovní cesty jsem objevil mj. další velký neúspěch týkající se rupicol. Krásně vypadající a rostoucí l. lucasiana měla zcela zúžené části dvou pahlíz - asi tak centimetr nad základnou. Asi kvůli uhnití, byť byly zality jednou za 10 dní. Naprosto nechápu proč, je to zoufalé.


Člověk má pocit, že je zase na začátku.
Nevím proč se to stalo a neumím se tomu ubránit do budoucna.
Rostlinu jsem aspoň zasadil do malinké misky, jedné z těch, které jsem nedávno objednával:
Všechny nové pahlízky, které začaly na rupicolách pučet mají naprosto minimální přírůstky a musím konstatovat, že tímto tempem by nikdy nemohly dozrát. Něco je špatně a netuším co. Možná chtějí i v létě zalít jen jednou za měsíc. Na druhou stranu si ale neumím přestavit, z čeho by rostly. Možná je nakonec všechny vyvážu na klacek.
To jsem musel udělat s l. bradei, která udělala to samé.
Při pohledu na fotografie téměř všech rupicol pořízených při koupi musím konstatovat, že dnes vypadají hůře, jsou svrklejší a menší. Smutné pohledy...

Tady ještě l. flava, která má sice nový výhon, ale ten se nezvětšuje.
UPDATE: PŘEHODIL JSEM ŠTÍTKY, JEDNÁ SE O L. BRIEGERI.



.

Žádné komentáře:

Okomentovat