sobota 22. února 2014

Bulbophyllum rothschildianum smrdí jak infekční průjem

Není asi náhodou, že jsem těsně před vykvetením b. rothschildiana ulehl s poměrně těžkou žaludečně-střevní chřipkou. Od pondělí jsem se do včerejška vpodstatě nemohl pohybovat. Od včera nemoc začíná dostávat i rodina.
Ještě před těmito událostmi jsem b. musel vyndat z vitríny, protože je příliš velké, vitrína příliš malá, poupata se začala lepit na sklo. Dal jsem kytku do kuchyně, kde je větší vlhkost než v jiné místnosti, police není nad topením. Koupil jsem širší plastovou misku, v níž asi b. poputuje v létě i pod strom. Kytku jsem s balem předndal do misky, nedošlo k žádném poškození kořenů. Opravdu - kytce přemístění ani přesazení nevadilo, poupata neopadala (až na jedno) a vesele se vyvíjela dál.

Květy se včera otevřely a zcela dokonale zapadly do rodinného odéru plnému zvratek a průjmu. Pouze horečku to napodobit neumí. Ale to už si člověk domyslí vzhledem k barvě pysku a halucinačně se tetelícímu ochlupení v sebemenším závanu bytového průvanu.










.

Žádné komentáře:

Okomentovat