úterý 28. května 2013

Sukulentní oncidia z orchids & more vyšly

Oproti rupicolám jsem byl spokojen s oncídii.
Moc pěkně vyšlo o. crispum:


z onc. gardneri se dokonce vyklubalo několik rostlinek:




o. cebolleta má tvar asi jaký má mít. Z jedné asi starší pahlízy (jedná se asi o oddělek dospělé rostliny) vyrůstají dvě malinké nové pahlízy:


rostlina, kterou jsem viděl u A. Dvořáka na výstavě v tróji vypadala úplně jinak. Teď mě trošku mrzí, že jsem ji tenkrát nevzal. Dokonce tam byly květy, takže určitě to taky byla dospělá rostlina.

.

7 komentářů:

  1. Ta Oncidia vypadají dobře, ja zatím žádné nemám, možná mají moc zařivé květy. Podívám se u Lukscheitra v pátek, ale coboleta ne, to je perfektní ščagél, nevím, kam bych ho zavěsila.
    Taky jsem si něco u OM objednala, dnes by to mělo dorazit, tak sedím jako na trní, Eva Egertová

    OdpovědětVymazat
  2. Aleš Dvořák mi napsal, že to podle něj není vůbec cebolleta, ale O.ascendens. Takže uvidíme. Cebolleta je na fotkách mnohem menší.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady je fotka o. cebolleta, které prodával A. Dvořák: http://orchid-turecky.blogspot.cz/2013/03/nove-prirustky-vystava-v-troji.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam je tady, na necem neestetickem, prevazujete na kuru, nebo nechavate rust tak, jak to prijde,Eva Egertova

      Vymazat
  4. jak je snad patrné z fotografií tohoto blogu, ani jednu rostlinu jsem zatím nenechal v původním substrátu a balení...převazuji a dávám do nových květináčů a nového substrátu podle individuální potřeby té které rostliny...

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Rupikoly jsem neobjednavala anobrz mi me dve mileri a lundii rostou tak leda v nedeli odpoledne.

      Vymazat